Sevgili tezersahan; ben de solo gitaristim, ve çok da sağlam MetallicA hayranıyım. Kirk benim gitara başlamamı sağlayan adamdır... O bir pentatonikçi yani beş vuruşlu solocu... ve dolayısıyla kolay sololar atıyor... ben de senin gibi sanıyordum daha gitar çalmasını bilemzken...